(na poczatku jest to raczej nie uniknione, musi sie pare razy zdarzyc) należy mocniej dociskać pedał gazu. Auto bedzie trochę wyło, ale nie zgaśnie. Z czasem bedziesz wyczuwał jaka ilość gazu nalezy dodawać, jednak do tego czasu lepiej jest dodać za dużo gazu, niz za mało.
Kolejnym elementem jest przytrzymanie sprzęgła. Gdy zaczyna "brać" czyli gdy auto zaczyna ruszać, należy na chwile przestać popuszczać sprzegło i poczekać - jesli chcemy ruszyc powoli, lub - bardziej prawidłowa metoda - gdy sprzegło zaczyna "brać" nalezy przytrzymac sprzeglo, i dodac więcej gazu. Gdy auto troche przyspieszy, mozesz odpuscić sprzegło do końca.
Jednak, gdy odpuścisz sprzęgło do końca, musisz odłożyć nogę na tak zwany martwy pedał. Wazne jest by nogę na sprzęgle trzymać jedynie wtedy, gdy bedzie nam ono potrzebne
- przy ruszaniu i przy zmianie biegów.
/trzymanie nogi na sprzęgle przez cały czas jest jednym z najczęstszych błędów młodych kierowców/
Odkładanie nogi ze sprzęgła jest bardzo ważne, gdyż niechcący możemy lekko przyciskać sprzęgło, co jest nie dobre i dla techniki jazdy i dla żywotnosci sprzegła, a także jest to męczące dla twojej nogi.
Jednak, gdy odpuścisz sprzęgło do końca, musisz odłożyć nogę na tak zwany martwy pedał. Wazne jest by nogę na sprzęgle trzymać jedynie wtedy, gdy bedzie nam ono potrzebne
- przy ruszaniu i przy zmianie biegów.
/trzymanie nogi na sprzęgle przez cały czas jest jednym z najczęstszych błędów młodych kierowców/
Odkładanie nogi ze sprzęgła jest bardzo ważne, gdyż niechcący możemy lekko przyciskać sprzęgło, co jest nie dobre i dla techniki jazdy i dla żywotnosci sprzegła, a także jest to męczące dla twojej nogi.
miłej jazdy ;)
Chcesz wiedzieć jak wygląda pierwsza jazda?
Zobacz tu: >Pierwsza jazda<
CONVERSATION